[PAGE 1]
 
MINISTERUL FINAN 
Agenția Na țională de Administrare Fiscală 
Direcția Generala Regională a Finan 
Publice Galați 
Administra 
ția Județeană a Finanțelor Publice Vrancea 
14.06.2024 
Precizări privind salariul minim brut cu data de 01.07.2024 
În Monitorul Oficial nr. 
pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată 
Începând cu data de 1 iulie 2024, salariul de bază minim brut pe ţară 
garantat în plată, prevăzut la art. 1 
muncii , republicată, cu modificările şi completările ulte rioare, se stabileşte în 
bani, fără a include indemnizaţii, sporuri şi alte adaosuri, la suma de 3.700 lei 
lunar, pentru un program normal de lucru în medie d e 168,000 ore pe 
reprezentând 22,024 lei/oră. 
 
Cu aceea și dată se abrogă HG nr. 900/2023 pentru stabilirea  salariului de 
bază minim brut pe ţară garantat în plată. 
 
Totodată, prin OUG nr. 59/2024, se reglementează cre 
lei/lună reprezentând venituri 
datorează impozit pe venit şi care nu se cuprinde în baza lunară de calcul al 
contribuţiilor sociale obligatorii 
01.07.2024. 
 
 
 
 
 
Bdul Independenței nr. 24, Foc 
Tel :  +40 237.236.600 
Fax : +40 236.21.72.66 
e-mail :  a
jfp.vrancea@anaf.ro 
 
MINISTERUL FINAN ȚELOR        
țională de Administrare Fiscală  
Generala Regională a Finan țelor 
ția Județeană a Finanțelor Publice Vrancea  
 
Precizări privind salariul minim brut cu data de 01.07.2024 
În Monitorul Oficial nr. 529/06.06.2024 a fost publicată 
pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată 
Începând cu data de 1 iulie 2024, salariul de bază minim brut pe ţară 
garantat în plată, prevăzut la art. 1 64 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 
, republicată, cu modificările şi completările ulte rioare, se stabileşte în 
bani, fără a include indemnizaţii, sporuri şi alte adaosuri, la suma de 3.700 lei 
lunar, pentru un program normal de lucru în medie d e 168,000 ore pe 
reprezentând 22,024 lei/oră.  
și dată se abrogă HG nr. 900/2023 pentru stabilirea  salariului de 
bază minim brut pe ţară garantat în plată.  
Totodată, prin OUG nr. 59/2024, se reglementează cre șterea 
lei/lună reprezentând venituri  din salarii şi asimilate salariilor pentru care nu se 
datorează impozit pe venit şi care nu se cuprinde în baza lunară de calcul al 
contribuţiilor sociale obligatorii , la nivelul de 300 lei/lună, începând cu 
nr. 24, Foc șani 
jfp.vrancea@anaf.ro  
Precizări privind salariul minim brut cu data de 01.07.2024  
529/06.06.2024 a fost publicată HG nr. 598/2024 
pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată . 
Începând cu data de 1 iulie 2024, salariul de bază minim brut pe ţară 
din Legea nr. 53/2003 - Codul 
, republicată, cu modificările şi completările ulte rioare, se stabileşte în 
bani, fără a include indemnizaţii, sporuri şi alte adaosuri, la suma de 3.700 lei 
lunar, pentru un program normal de lucru în medie d e 168,000 ore pe lună, 
și dată se abrogă HG nr. 900/2023 pentru stabilirea  salariului de 
șterea sumei de 200 
din salarii şi asimilate salariilor pentru care nu se 
datorează impozit pe venit şi care nu se cuprinde în baza lunară de calcul al 
la nivelul de 300 lei/lună, începând cu data de 
 