Maksumäärad | Maksu- ja Tolliamet
Liigu edasi põhisisu juurde
Juurdepääsetavus
Veebisaidi loomisel on peetud silmas, et siin avaldatav info oleks kättesaadav ja kasutatav võimalikult paljudele inimestele.
Lugege rohkem
juurdepääsetavusest
.
Teksti suurus
Kõikides populaarsetes veebilehitsejates on võimalik lehte suurendada ja vähendada, kui hoida all klahvi Ctrl (OS X operatsioonisüsteemis klahvi Cmd) ja samal ajal vajutada kas klahvil + või –. Teine mugav võimalus on kasutada hiirt: hoides all klahvi Ctrl ja samal ajal liigutades hiire kerimisrulli. Tagasi normaalsuurusesse saab, kui vajutada samaaegselt klahvidele Ctrl ja 0.
Kontrast
Vaikimisi seaded
Must ja kollane tekst
Taasta algseaded
Kinnita valik
Juurdepääsetavus
Eraklient
Äriklient
E-teenused
EST
RUS
ENG
EST
EST
RUS
ENG
E-teenused
Eraklient
Äriklient
Maksud ja
tasumine
Tulumaks ja sotsiaalmaks
Deklaratsiooni TSD esitamine
Tulumaks ja maksuvaba tulu
Maksumäärad
Sotsiaalmaks
Kohustusliku kogumispensioni makse
Töötuskindlustusmakse
Platvormi kaudu teenitud tulu
Erisoodustused
Kingitused, annetused ja vastuvõtukulud
Ettevõtlusega mitteseotud kulud
Dividendide ja omakapitali väljamaksete maksustamine
Varjatud kasumieraldise maksustamine, kontsernikonto
Laevapere liikmete erikord ja tonnaažikord
Välistulu maksustamine
Maksulepingud ja teabevahetuslepingud
Erisused tulumaksuga maksustamisel
Käibemaks
Käibemaksuseaduse üldpõhimõtted
Käibemaksukohustuslasena registreerimine
Käibemaksuarvestus ja arved
Käibemaksumäärad ja maksuvaba käive
Käibedeklaratsiooni ja aruannete esitamine
Käibemaksu arvutamine ja tagastamine
Kaupade maksustamine
Teenuste maksustamine
E-kaubanduse ja teenuste erikorrad
Erisätted ja kinnisasja maksustamine
Päringud, load ja teavitused
Aktsiisid
Alkohol
Tubakatooted
Kütus ja elektrienergia
Vedelkütuse käitlemine ja andmekogud
Pakend
Tegevusload
Saatelehed (SADHES, EMCS)
Maksumärgid (MAIS)
Aktsiisideklaratsioonide esitamine
Muud maksud ja nõuded
Maamaks
Metsatehingud
Mootorsõidukimaks
Raskeveokimaks
Teekasutustasu
Tallinna reklaamimaks
Keskkonnatasud
Hasartmängumaks
Riigilõiv
Kohtute ja prokuratuuri nõuded
Osakapitali deposiit
Tasumine, võlad
Maksude tasumine
Ettemaksukontod
Intresside tasumine
Maksuvõla ajatamine
Tagatised
Maksuvõla kustutamine ja üleminek
Haldusakti või toimingu vaidlustamine
Siduvad eelotsused
Maksudeklaratsioonid, teabevahetus
TSD, ESD ja tõendid
Käibedeklaratsioon, VD ja VDP
INF-deklaratsioonid
Lepinguliste investeerimisfondide deklaratsioonid
Mitteresidendist juriidilise isiku deklaratsioonid
Maksualane teabevahetus
Piiriülesed maksed ja CESOP
Toll,
kaubavahetus
Tollivormistus
Tollialased õigusaktid
Tollireform
Ettevõtja registreerimine (EORI)
Tolliload
Tolliasutused
Ametkonnad piiripunktides
Tollistaatus
Tolliagentuurid
Volitatud ettevõtja (AEO)
Tollideklaratsioonid ja taotlused
Sularaha deklareerimine
Brexit
Soovitused kauba saajatele ja saatjatele
Tollivormistus seoses Ukrainas toimuva sõjaga
Kauba maksustamine
Tollimaks
Saadetise maksustamine alates 1. juulist 2026
Kaubakoodi määramine
Päritolu
Tolliväärtus
Tagatised tollis ja maksude maksmine
Tollimaksuvabastused
Tollimaksu tagasimaksmine
Keelatud ja eriloaga kaubad
Keskkonnakaitse
Tervisekaitse
Ühiskonnakaitse
Majanduskaitse
Kaubavedu
Transiit, TIR
Sisenemisformaalsused
Ladustamine
Vaba ringlus
Ajutine import ja lõppkasutus
Seestöötlemine
Välistöötlemine
Hävitamine ja loovutamine
Väljumisformaalsused
Eksport
Protseduurile suunamine
Tolliinfosüsteemid
Tolliinfosüsteemide kasutajatele
Tolliinfosüsteemide testimine
E-tolli arengusuunad
Euroopa Liidu tolliinfosüsteemide katkestused
Tegevusjuhised tolliinfosüsteemide katkestuste korral
Registreerimine,
ettevõtlus
Töötamise register
Töötamise registreerimise võimalused
Töötamise registreerimine
Välismaalase töötamise registreerimine
Töötamise peatamine
Töötamise lõpetamine
Töötamise üleviimine
Töötamise liigid ja koodid
Registreerimine ehituses
Ettevõtjale
Alustavale ettevõtjale
Ettevõtluse lõpetamine
Füüsilisest isikust ettevõtjale (FIE)
Tulumaksusoodustusega ühingule
Nimekirja kandmine
Nimekirjas olevad ühingud
Nõuded nimekirjas püsimiseks
Mitteresidendile, e-residendile
Residentsuse määramine
Mitteresidendi registreerimine
Mitteresident tööandjana
Välismaalaste töötasu maksustamine
Püsiva tegevuskoha kasumi maksustamine
Mitteresidendi maksuesindaja
Mitteresidendi Eesti tulu maksustamine
E-residendi asutatud äriühingu maksukohustused
E-teenused ja suhtlemine Maksu- ja Tolliametiga
Hasartmängukorraldajale
Lubade taotlemine
Kaubanduslik loterii
Aruandlus ja juurdepääsud
Hasartmängukorraldaja meelespea
Seaduslike hasartmängukorraldajate nimekiri
Blokeeritud hasartmängu internetileheküljed
Päringud, tõendid
Avalikud päringud
Tõendite taotlemine
E-teenused,
koolitused
E-teenuste kasutamine
Pääsuõiguste andmine ja lõpetamine
Turvalisus e-teenuste keskkonnas
Abi tehniliste probleemide korral
Plaaniliste hooldustööde ajad
Teenuste tehniline info
Teenuste uudised
X-tee teenused
Koolitused
Tulumaksukoolitused
Käibemaksukoolitused
Sotsiaalmaksukoolitused
Tollikoolitused
Muud koolitused
Euroopa Komisjoni e-koolitused
Nõuanded
Mida näitavad maksukäitumise hinnangud
Kuidas kontrollida tehingupartneri tausta
Kuidas hoida oma maksuasjad korras
Teadmiseks tööjõumaksude tasumisel
Kui olete sattunud maksukontrolli
Kui ostate uue või kasutatud sõiduki
Sõiduõpe autokoolis ja maksustamine
Kaugsõiduautojuhi lähetamine
Ukrainlaste tööandjale
Amet, uudised
ja kontakt
Maksu- ja Tolliamet
Strateegia
Struktuur ja juhid
Aastaraamat
Ametnike volitused
Töötamine Maksu- ja Tolliametis
Eelarve
Riigihanked
E-arved
Aumärgid
Lobitegevusest teavitamine
Rahvusvaheline koostöö
Arendustegevus
Arendusportfell
Andmepõhine aruandlus
Euroopa Liidu toetusega projektid
Uudised, pressiinfo, statistika
Uudised
Pressimaterjalid
Kampaaniad
Statistika ja avaandmed
Uuring "Eesti elanike maksutahe"
Dokumendid, isikuandmed
Dokumendiregister
Dokumentide kättetoimetamine
Nõuded volitusele
Kontaktid
Klienditugi
Teeninduskohad
Ametnikud ja töötajad
Tagasiside
Ametlik pöördumine
Vihje andmine
Tööalasest ELi õiguse rikkumisest teavitamine
Partnerid ja linke mujale
Kontaktid ajakirjanikele
[email protected]
Meediasuhete spetsialistide kontaktid
Andmepõhine
aruandlus
E-teenused
Tulumaks ja sotsiaalmaks
Deklaratsiooni TSD esitamine
Tulumaks ja maksuvaba tulu
Maksumäärad
Sotsiaalmaks
Kohustusliku kogumispensioni makse
Töötuskindlustusmakse
Platvormi kaudu teenitud tulu
Erisoodustused
Kingitused, annetused ja vastuvõtukulud
Ettevõtlusega mitteseotud kulud
Dividendide ja omakapitali väljamaksete maksustamine
Varjatud kasumieraldise maksustamine, kontsernikonto
Laevapere liikmete erikord ja tonnaažikord
Välistulu maksustamine
Maksulepingud ja teabevahetuslepingud
Erisused tulumaksuga maksustamisel
Leivapuru
Äriklient
Maksud ja tasumine
Tulumaks ja sotsiaalmaks
Maksumäärad
Maksumäärad
Sellelt lehelt leiate 2024.–2026. a tulumaksu-, sotsiaalmaksu-, kohustusliku kogumispensioni makse ja töötuskindlustusmakse määrad ning töötasu alammäärad alates 1996. aastast.
Maksumäärad ja maksuvaba tulu suurus
Ava kõik
2026
2025
2024
2026
Tulumaksu kinnipidamise määr on 22%.
Maksuvaba tulu on
700 eurot kuus ehk 8400 eurot aastas või
vanaduspensionieas
776 eurot kuus ehk 9312 eurot aastas.
NB!
Maksuvaba tulu
ei sõltu enam inimese sissetulekust
ega vähene sissetuleku kasvades.
Tööandja arvestab maksuvaba tulu inimese kirjaliku avalduse alusel. Sotsiaalkindlustusamet ja/või Pensionikeskuse arvestavad maksuvaba tulu vanaduspensionieas automaatselt, st avaldust esitama ei pea.
Maksuvabad on töötaja tervise edendamiseks tehtavad kulutused
400 euro ulatuses
töötaja kohta aastas.
Juriidilise isiku tulumaksu määr on 22/78.
Alates 01.01.2025 kadus ära regulaarselt jaotavate dividendide maksuarvestus ehk madalam maksumäär 14/86 ning kehtib üksnes tavamäär 22/78. Eesti äriühingul on kuni 31. detsembrini 2024 saadud ja madalama maksumääraga (14/86) maksustatud dividendi edasimaksmisel juriidilisest isikust osanikule/aktsionärile õigus maksuvabastusele. Maksuvabastuse eelduseks on nõue, et dividendi saanud ja edasimaksval Eesti äriühingul oli dividendi saamisel vastavas äriühingus vähemalt 10% suurune osalus. Madalama maksumääraga (14/86) maksustatud dividendi edasimaksmisel füüsilisest isikust osanikule/aktsionärile on kohustus kinni pidada tulumaks 7% (alus
TuMS § 61 lg 68
).
Sotsiaalmaksu määr on 33%
. Sotsiaalmaksu minimaalse kohustuse aluseks olev kuumäär on
886 eurot
, st sotsiaalmaksu minimaalne kohustus on 292,38 eurot kuus.
Täpsem info:
Sotsiaalmaks
Töötuskindlustusmakse määrad
on töötajale 1,6% ja tööandjale 0,8% (samad, mis olid 2025. aastal).
Töötaja töötuskindlustusmakse (1,6%) kinnipidamise kohustus lõpeb töötaja vanaduspensioniikka jõudmise või ennetähtaegse või paindliku vanaduspensioni määramise kuu viimasel kuupäeval. Tööandja jätkab vanaduspensionieas töötajale või töötajale, kellele on määratud ennetähtaegne või paindlik vanaduspension, makstud palgalt töötuskindlustusmakse tasumist tööandjale kehtestatud määras (0,8%).
Täpsem info:
Töötuskindlustusmakse kinnipidamine vanaduspensionieas isikutele tehtud väljamaksetelt
Kogumispensioni makse määr on 2%, 4% või 6%, sõltuvalt inimese avaldusest pensioniregistri pidajale.
Kui avaldust suuremale määrale ei ole tehtud, siis kehtib vaikimisi maksemäär 2%. Kogumispensioni makse kinnipidamise kohustus võib muutuda 3 korda aastas: 1. jaanuaril, 1. mail ja 1. septembril. Seda sõltumata põhjusest, kas inimene lahkub II sambast, peatab sissemaksed II sambasse, läheb II sambast pensionile või liitub II sambaga. Isikupõhise info makse kinnipidamise kohustusest saab
Pensionikeskuse liitumiskontrollist
isiku isikukoodi järgi liht- või masspäringuga.
Soovitame raamatupidajatel detsembris, aprillis ja augustis töötajate kogumispensioni makse kinnipidamise kohustus üle kontrollida.
2025. aasta detsembri eest väljamaksete tegemisel
tuleb meeles pidada, et maksustamine on kassapõhine, ehk kui detsembri töötasu makstakse välja jaanuaris, siis tuleb maksud ja maksed arvestada 2026. aasta määrades ja deklareerida jaanuari eest esitataval vormil TSD (esitamise tähtaeg on 10. veebruar 2026). Kui aga detsembri töötasu makstakse välja 2025. aasta detsembris, siis tuleb maksude ja maksete arvestamisel/kinnipidamisel rakendada 2025. aasta määrasid ning deklareerida maksud ja maksed 2025. aasta detsembri eest esitataval vormil TSD (esitamise tähtaeg on 10. jaanuar 2026).
Käibemaksumäärad on 24% (standardmäär)
, 13%, 9% ja 0%.
Täpsem info:
Käibemaksumäärad ja maksuvaba käive
Maamaksumäärad
ja maksusoodustused kehtestavad kohalikud omavalitsused.
Täpsem info:
Maamaks
2025
Tulumaksu kinnipidamise määr on 22%.
Maksuvaba tulu summa
sõltub inimese sissetulekust (kuus kuni 654 eurot ja aastas kuni 7848 eurot). Maksuvaba tulu arvestamiseks peab inimene tööandjale või väljamakse tegijale esitama kirjaliku avalduse.
Täpsem info
residendi maksuvaba tulu
ja
mitteresidendi maksuvaba tulu
arvestamisest.
Maksuvaba tulu vanaduspensionieas
ei sõltu inimese sissetulekust (kuus kuni 776 eurot ja aastas kuni 9312 eurot). Maksuvaba tulu arvestamiseks ei pea vanaduspensionieas inimene Sotsiaalkindlustusametile ja Pensionikeskusele esitama avaldust. Sotsiaalkindlustusamet arvestab maksuvaba tulu automaatselt ja annab maksuvaba tulu kasutamata jäägi üle Pensionikeskusele.
Täpsem info
maksuvaba tulu vanaduspensionieas arvestamisest
.
Maksuvabad on töötaja tervise edendamiseks tehtavad kulutused
400 euro ulatuses
töötaja kohta aastas.
Juriidilise isiku tulumaksu määr on 22/78.
Alates 01.01.2025 kaob ära regulaarselt jaotavate dividendide maksuarvestus ehk madalam maksumäär 14/86 ning kehtib üksnes tavamäär 22/78. Eesti äriühingul on kuni 31. detsembrini 2024 saadud ja madalama maksumääraga (14/86) maksustatud dividendi edasimaksmisel juriidilisest isikust osanikule/aktsionärile ka alates 2025. aastast õigus maksuvabastusele. Maksuvabastuse eelduseks on nõue, et dividendi saanud ja edasimaksval Eesti äriühingul oli dividendi saamisel vastavas äriühingus vähemalt 10% suurune osalus. Madalama maksumääraga (14/86) maksustatud dividendi edasimaksmisel füüsilisest isikust osanikule/aktsionärile on kohustus kinni pidada tulumaks 7% (alates 01.01.2025 kehtiv
TuMS § 61 lg 68
).
Sotsiaalmaksu määr on 33%
. Sotsiaalmaksu minimaalse kohustuse aluseks olev kuumäär on 820 eurot (2024. aastal kehtinud 725 euro asemel), st sotsiaalmaksu minimaalne kohustus on 270,60 eurot kuus.
Töötuskindlustusmakse määrad
on töötajale 1,6% ja tööandjale 0,8% (samad, mis olid 2024. aastal).
Töötaja töötuskindlustusmakse (1,6%) kinnipidamise kohustus lõpeb töötaja vanaduspensioniikka jõudmise või ennetähtaegse või paindliku vanaduspensioni määramise kuu viimasel kuupäeval. Tööandja jätkab vanaduspensionieas töötajale või töötajale, kellele on määratud ennetähtaegne või paindlik vanaduspension, makstud palgalt töötuskindlustusmakse tasumist tööandjale kehtestatud määras (0,8%).
Täpsem info:
Töötuskindlustusmakse kinnipidamine vanaduspensionieas isikutele tehtud väljamaksetelt
Kogumispensioni makse määr on 2%, 4% või 6%, sõltuvalt inimese avaldusest pensioniregistri pidajale.
Kui avaldust suuremale määrale ei ole tehtud, siis kehtib vaikimisi maksemäär 2%. Kogumispensioni makse kinnipidamise kohustus võib muutuda 3 korda aastas: 1. jaanuaril, 1. mail ja 1. septembril. Seda sõltumata põhjusest, kas inimene lahkub II sambast, peatab sissemaksed II sambasse, läheb II sambast pensionile või liitub II sambaga. Isikupõhise info makse kinnipidamise kohustusest saab
Pensionikeskuse liitumiskontrollist
isiku isikukoodi järgi liht- või masspäringuga.
Soovitame raamatupidajatel detsembris, aprillis ja augustis töötajate kogumispensioni makse kinnipidamise kohustus üle kontrollida.
Alates jaanuarist 2024 võimaldatakse II sambaga liitunud isikutel soovi korral tõsta oma 2% kogumispensioni makse määra 4%-le või 6%-le. Avaldust saab esitada iga aasta hiljemalt 30. novembriks ning määra saab muuta kord aastas. Uus makse määr rakendub alati 1. jaanuarist.
Täpsem info:
Kogumispensioni makse määra muudatus alates 1. jaanuarist 2025
2024. aasta detsembri eest väljamaksete tegemisel tuleb meeles pidada, et maksustamine on kassapõhine, ehk kui detsembri töötasu makstakse välja jaanuaris, siis tuleb maksud ja maksed arvestada 2025. aasta määrades ja deklareerida jaanuari eest esitataval vormil TSD (esitamise tähtaeg on 10. veebruar 2025). Kui aga detsembri töötasu makstakse välja 2024. aasta detsembris, siis tuleb maksude ja maksete arvestamisel/kinnipidamisel rakendada 2024. aasta määrasid ning deklareerida maksud ja maksed 2024. aasta detsembri eest esitataval vormil TSD (esitamise tähtaeg on 10. jaanuar 2025).
Alates 1. jaanuarist 2025 hakkas kehtima
mootorsõidukimaksu seadus
. Mootorsõidukimaks (rahvakeeli automaks) on riiklik maks, mida maksavad kõik
liiklusregistris registreeritud mootorsõidukite omanikud
või mootorsõidukite
vastutavad kasutajad
.
Täpsem info:
Mootorsõidukimaks
2025. aastal muutuvad
maamaksumäärad
, maamaksu tõusu piirmäär saab olema 50 protsenti või 20 eurot ning suureneb esimese osamakse summa.
Täpsem info:
Maamaks
Alates 1. jaanuarist 2025 on
majutuse ja majutuse koos hommikusöögiga
käibemaksumäär 13% ja a
jakirjandusväljaannete
käibemaksumäär
9%
.
Täpsem info:
Käibemaks
Alates
1. juulist 2025 on käibemaksu standardmäär 24%
senise 22% asemel.
Täpsem info:
Käibemaks
2024
Tulumaksu kinnipidamise määr on 20%.
Maksuvaba tulu summa sõltub inimese sissetulekust (kuus kuni 654 eurot ja aastas kuni 7848 eurot). Maksuvaba tulu arvestamiseks peab inimene tööandjale või väljamakse tegijale esitama kirjaliku avalduse.
Täpsem info
residendi maksuvaba tulu
ja
mitteresidendi maksuvaba tulu
arvestamisest.
Maksuvaba tulu vanaduspensionieas ei sõltu inimese sissetulekust (kuus kuni 776 eurot ja aastas kuni 9312 eurot). Maksuvaba tulu arvestamiseks ei pea vanaduspensionieas inimene Sotsiaalkindlustusametile ja Pensionikeskusele esitama avaldust. Sotsiaalkindlustusamet arvestab maksuvaba tulu automaatselt ja annab maksuvaba tulu kasutamata jäägi üle Pensionikeskusele.
Täpsem info
maksuvaba tulu vanaduspensionieas arvestamisest
.
Maksuvabad on töötaja tervise edendamiseks tehtavad kulutused 100 euro ulatuses töötaja kohta kvartalis.
Täpsem info:
Tervis ja sport
Dividendidele kohalduva juriidilise isiku tulumaksu määr on 20/80. Regulaarselt makstavatele dividendidele kohalduva juriidilise isiku tulumaksu määr on 14/86 ning füüsilisele isikule makstud dividendidelt täiendavalt kinnipidamisele kuuluva tulumaksu määr on 7%.
Sotsiaalmaksu määr on 33%
. Sotsiaalmaksu minimaalse kohustuse aluseks olev kuumäär on 725 eurot (2023. aastal kehtinud 654 euro asemel), st sotsiaalmaksu minimaalne kohustus on 239,25 eurot kuus.
Töötuskindlustusmakse määrad
on töötajale 1,6% ja tööandjale 0,8% (samad, mis olid 2023. aastal).
Töötaja töötuskindlustusmakse (1,6%) kinnipidamise kohustus lõpeb töötaja vanaduspensioniikka jõudmise või ennetähtaegse või paindliku vanaduspensioni määramise kuu viimasel kuupäeval. Tööandja jätkab vanaduspensionieas töötajale või töötajale, kellele on määratud ennetähtaegne või paindlik vanaduspension, makstud palgalt töötuskindlustusmakse tasumist tööandjale kehtestatud määras (0,8%).
Täpsem info:
Töötuskindlustusmakse kinnipidamine vanaduspensionieas isikutele tehtud väljamaksetelt
Kogumispensioni makse määr on 2%
. Kogumispensioni makse kinnipidamise kohustus võib muutuda 3 korda aastas: 1. jaanuaril, 1. mail ja 1. septembril. Seda sõltumata põhjusest, kas inimene lahkub II sambast, peatab sissemaksed II sambasse, läheb II sambast pensionile või liitub II sambaga. Isikupõhise info makse kinnipidamise kohustusest saab
Pensionikeskuse liitumiskontrollist
isiku isikukoodi järgi liht- või masspäringuga.
Soovitame raamatupidajatel detsembris, aprillis ja augustis töötajate kogumispensioni makse kinnipidamise kohustus üle kontrollida.
Alates jaanuarist 2024 võimaldatakse II sambaga liitunud isikutel soovi korral tõsta oma 2% kogumispensioni makse määra 4%-le või 6%-le. Selleks tuleb esitada vastav avaldus pensioniregistri pidajale või kontohaldurile (01.01.2024–30.11.2024) ning uus makse määr hakkab kehtima 1. jaanuarist 2025.
Täpsem info:
Kogumispensioni makse määra muudatus alates 1. jaanuarist 2025
2023. aasta detsembri eest väljamaksete tegemisel tuleb meeles pidada, et maksustamine on kassapõhine, ehk kui detsembri töötasu makstakse välja jaanuaris, siis tuleb maksud ja maksed arvestada 2024. aasta määrades ja deklareerida jaanuari eest esitataval vormil TSD (esitamise tähtaeg on 10. veebruar 2024). Kui aga detsembri töötasu makstakse välja 2023. aasta detsembris, siis tuleb maksude ja maksete arvestamisel/kinnipidamisel rakendada 2023. aasta määrasid ning deklareerida maksud ja maksed 2023. aasta detsembri eest esitataval vormil TSD (esitamise tähtaeg on 10. jaanuar 2024).
Töötasu alammäärad
Alates 2026. aasta 1. aprillist on töötasu alammäär tunnis 5,67 eurot. Töötasu alammäär kuus täistööajaga töötamise korral on 946 eurot.
Alates
Töötasu alammäär
tunnis
Töötasu alammäär kuus
täistööaja korral
Alus
01.04.2026
5,67 eurot
946 eurot
Vabariigi Valitsuse 23.03.2026 määrus nr 36
01.01.2025
5,31 eurot
886 eurot
Vabariigi Valitsuse 19.12.2024 määrus nr 87
01.01.2024
4,86 eurot
820 eurot
Vabariigi Valitsuse 08.12.2023 määrus nr 113
01.01.2023
4,30 eurot
725 eurot
Vabariigi Valitsuse 09.12.2022 määrus nr 124
01.01.2022
3,86 eurot
654 eurot
Vabariigi Valitsuse 09.12.2021 määrus nr 116
01.01.2021
3,48 eurot
584 eurot
Vabariigi Valitsuse 19.12.2019 määrus nr 115
01.01.2020
3,48 eurot
584 eurot
Vabariigi Valitsuse 19.12.2019 määrus nr 115
Ava kõik
Varem kehtinud töötasu alammäärad
Alates
Töötasu alammäär
tunnis
Töötasu alammäär kuus
täistööaja korral
Alus
01.01.2019
3,21 eurot
540 eurot
Vabariigi Valitsuse 13.12.2018 määrus nr 117
01.01.2018
2,97 eurot
500 eurot
Vabariigi Valitsuse 21.12.2017 määrus nr 189
01.01.2017
2,78 eurot
470 eurot
Vabariigi Valitsuse 18.12.2015 määrus nr 139
01.01.2016
2,54 eurot
430 eurot
Vabariigi Valitsuse 18.12.2015 määrus nr 139
01.01.2015
2,34 eurot
390 eurot
Vabariigi Valitsuse 28.11.2013 määrus nr 166
01.01.2014
2,13 eurot
355 eurot
Vabariigi Valitsuse 28.11.2013 määrus nr 166
01.01.2013
1,90 eurot
320 eurot
Vabariigi Valitsuse 10.01.2013 määrus nr 6
01.01.2012
1,80 eurot
290 eurot
Vabariigi Valitsuse 22.12.2011 määrus nr 169
01.01.2011
1,73 eurot
278,02 eurot
Vabariigi Valitsuse 23.08.2010 määrus nr 118
§ 81
01.01.2008
27 krooni
4350 krooni
Vabariigi Valitsuse 11. juuni 2009. a määrus nr 90
Vabariigi Valitsuse 20. detsembri 2007. a määrus nr 254
01.01.2007
21 krooni ja 50 senti
3600 krooni
Vabariigi Valitsuse 21. detsembri 2006. a määrus nr 273
01.01.2006
17 krooni ja 80 senti
3000 krooni
Vabariigi Valitsuse 22. detsembri 2005. a määrus nr 328
01.01.2005
15 krooni 90 senti
2690 krooni
Vabariigi Valitsuse 23. detsembri 2004. a määrus nr 374
01.01.2004
14 krooni ja 60 senti
2480 krooni
Vabariigi Valitsuse 18. detsembri 2003. a määrus nr 323
01.01.2003
12 krooni ja 90 senti
2160 krooni
Vabariigi Valitsuse 3. detsembri 2002. a määrus nr 366
01.01.2002
10 krooni 95 senti
1850 krooni
Vabariigi Valitsuse 18. detsembri 2001. a määrus nr 396
01.01.2001
9 krooni 40 senti
1600 krooni
Vabariigi Valitsuse 19. detsembri 2000. a määrus nr 428
01.01.2000
8 krooni 25 senti
1400 krooni
Vabariigi Valitsuse 23. novembri 1999. a määrus nr 360
01.01.1999
7 krooni 35 senti
1250 krooni
Vabariigi Valitsuse 8. detsembri 1998. a määrus nr 270
01.01.1998
6 krooni 50 senti
1100 krooni
Vabariigi Valitsuse 18. detsembri 1997. a määrus nr 245
01.02.1997
5 krooni
845 krooni
Vabariigi Valitsuse 6. märtsi 1997. a määrus nr 52
01.01.1996
4 krooni
680 krooni
Vabariigi Valitsuse 16. jaanuari 1996. a määrus nr 14
äriklient
Viimati uuendatud 26.03.2026
Kas sellest lehest oli abi?
Jah
Ei
Küsimus või kommentaar
* Tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud.
Kui soovite vastust
, siis kirjutage oma e-posti aadress.
E-posti aadress
Article
Täname tagasiside eest!
Maksu- ja Tolliamet
Lõõtsa 8a, 15176 Tallinn
Registrikood: 70000349
[email protected]
Kontaktid
Klienditugi
Teenindusbürood
Tollipunktid
Isikuandmete töötlemine
Juurdepääsetavus
Küpsised
Abi
Sisukaart